A mexikói, aki amúgy magyar...

Hasta la vista Magyarország, bye-bye egyetem, viszlát drága família és kis pajtások, ég veled drága, gondtalan gyerekkor és irány Mexikó!!! Ja, hogy már másfél éve itt élek...éppen itt az ideje megosztani életemet a nagyérdemüvel :)

Judmó

kép címe

Elitblog

Milyen nap van ma?

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

<3 Barcelona, azaz bocs, Mexikó...nem te vagy az egyetlen spanyol ajkú kultúra az életemben

2012.10.19. 11:53 | judmo | 1 komment

16 évesen voltam először Barcelonában, akkor már hosszú ideje plátói szerelmet ápoltam Gaudí építészetével. Barcelona - rögtön imádtam! Az ételei, légköre, zenéje, emberei, piacai, nevezetességei, épületei...Ajánlom mindenki figyelmébe a Vicky, Cristina, Barcelona című filmet, mint kedvcsinálót az utazáshoz.

Majnem 10 éve már, hogy  nem voltam Spanyolországban és alig várom, hogy egy nap visszatérjek. Bocs, Mexikó! Tudom, hogy nem kifejezetten szeretitek egykori hódítóitokat..pedig lenne miért!

A bejegyzés trackback címe:

https://hastalavistababy.blog.hu/api/trackback/id/tr344857877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mexnemtex 2012.10.21. 20:49:00

drága blogíró csajszi,
én azt hiszem egy hasonló cipőben járó magyar lány lennék, aki jövő tavasztól hasonló terveket fontolgat a mexikói párjával, hogy ne válasszol el minket ez a fránya Óceán. Szuper lennít és szerintem sokat segítene a döntésben, ha felvehetném veled a kapcsolatot más úton, és mesélnél picit nekem, hogy érzed magad kint. Májusban voltam "pofaviziten" (aka családlátogatéson), szuper volt, de nem tudom, hogy tudnék-e ezzel élni hosszútávon :) na szóval jó lenne egy magyar ismerős kint :)
az e-mail címem, ha esetleg lenne kedved "ismerkedni" :): szaboild@yahoo.com (uez a FB címem).
puszi
Ildi
Címkék: utazás
süti beállítások módosítása