A mexikói, aki amúgy magyar...

Hasta la vista Magyarország, bye-bye egyetem, viszlát drága família és kis pajtások, ég veled drága, gondtalan gyerekkor és irány Mexikó!!! Ja, hogy már másfél éve itt élek...éppen itt az ideje megosztani életemet a nagyérdemüvel :)

Judmó

kép címe

Elitblog

Milyen nap van ma?

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Nyugaton a helyzet változatlan

2012.02.02. 18:20 | judmo | 1 komment

 A mexikói idöjárás tök ugyanolyan, mint az Agatha Christie krimik: azt hiszed, hogy tudod mi jön és a végén persze valami teljesen más lesz. Egy nap elég, hogy megtapasztaljuk a az összes évszakot - persze a telet azt csak cenzúrázott verzióban, mert mégiscsak mérsékelt-trópusi övezetben vagyunk. én bizakodó vagyok: tavaly februárban már pólóban mászkálutnk, szóval felkészítettem kedves feleimet, hogy papucsot meg pólót hozzanak dögivel, a többi nem számít...bár ahogy elnézem az utóbbi napok idöjárását, hát...lehet hogy kell majd az a pulcsi meg dzseki. Remélem olvassák a blogot, ha nem, nagy meglepetések várnak rájuk :)

Bréking nyúz!!! Múlt héten fogtam magam és vágtam magamnak frufrut. Igen-igen, én egyedül. De hát már muszáj volt, mert:

1. már sehogy se állt

2. ledkedvesebb fodrászom nem jótt velem Mexikóba, az itteni sztájlisztokban (mert itt nem fodrász, hanem stylist vágja a frizkót...beszarás) nem bízom

3. kö a változatosság

és most nem azért, hogy mondjak valamit, de baromi jól sikerült, magam is meglepödtem fantasztikus kézügyességemen és  és elképesztöen fejlett esztétikai érzékemen (köhm). Meg is lettem dicsérve és állítólag fiatalabbnak nézek ki...az már más kérdés, hogy mennyire számít bóknak, hogy 25 évesen fiatalabbnak gondolnak.

Bréking nyúz 2: Yereddel tegnap volt a 4 éves évfordulónk. 4!!! ÉÉÉÉV!! 20 esztendös kis zsenge borsó voltam, amikor összejöttünk, most meg majd' 25 éves vén csataló és még mindig együtt vagyunk. :) 

Még kerek egy hét és megérkeznek szeretett feleim. Nagyjából elterveztem a programokat, kimondhatatlanul várom öket,... de már baromira be vagyok rezelve! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hastalavistababy.blog.hu/api/trackback/id/tr664051487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Selyemcerkóf 2012.02.06. 09:53:51

Ha elindul a trans szibériai express ott a család is :)
Címkék: család mexikó breaking news yered
süti beállítások módosítása