A mexikói, aki amúgy magyar...

Hasta la vista Magyarország, bye-bye egyetem, viszlát drága família és kis pajtások, ég veled drága, gondtalan gyerekkor és irány Mexikó!!! Ja, hogy már másfél éve itt élek...éppen itt az ideje megosztani életemet a nagyérdemüvel :)

Judmó

kép címe

Elitblog

Milyen nap van ma?

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Na mi van már?

2012.01.11. 00:26 | judmo | 1 komment

Itt az új év, amit annyira vártam és eddig semmi érdemlegeset nem hozott. Tudom, hogy még csak 10-e van, de...különben is mi az hogy "még csak"?? már majdnem elment január fele, anyumék pont egy hónap múlva jönnek, addig egy rahedli teendöm lenne  van...ök február végéig maradnak, ami persze baromi gyorsan el fog szaladni és máris itt lesz március és túl leszünk az év hatod részén! Úristen!! mindjárt világvége van!

Közérdekü közlemény uniós támogatással: senki ne legyen bekakcsizva, hogy 2012 decemberében tényleg világvége lesz, mert anyukám mondta - és anyukám mindent tud -, hogy több nép is megjósolta, hogy 2012-ben nagy változások jönnek. Nem pont vilàgvége, de kb. fenekestûl felfordul a világ. Innetöl kezdve meg már nem is hit kérdése, hogy lesz-e balhé 2012-ben vagy nem hiszen megmondták kismilliószor, hogy ha így haladunk, felemésztjük a bolygót...söt, nem is kell mondaniuk semmit! Láthatjuk, ha egy kicsit kinyitjuk a szemünket, hogy egyre gyarapszik a kihalás szélén álló fajok listája, a természeti csapások mintha egyre gyakoribbak lennének, betegen születnek gyerekek sokszor a kórnyezeti hatások miatt...De az is lehet, hogy valami teljesen más fog történni:hatalmi játszmák, háború...Köhm, kicsit elkalandoztam, ma csupa vidám és bübájos dologról akartam írni. Elnézést de magával ragadott a világvége hangulat.

Éppenséggel az is lehet, hogy végre valami tök jó jÖn: szétpattan a böségsaru és senki nem fog éhezni soha többet és eljÖn a szépségkirálynök által annyira vágyott világbéke.

Inkább beszélek az új évi terveimröl :) ímhol vala a szent grál, a szakrális irat, a felbecsülhetetlen értékü, eredeti 12 pont: 2012-es évre vonatkozó (publikus) fogadalmaim:

  • Magától értetödö módon lefogyok 6 kilót, hogy visszanyerjem a mexikói kivándorlás elötti versenysúlyomat
  • Ennek értelmében legalább hetente 4-szer edzeni fogok (beiratkoztam megintaz edzöterembe)
  • és tudatosabban fogok étkezni: hetente 1szer (kezdetben) csak zöccség-gyümöcs lesz a menü, szarságokat hetente 2-szer engedélyezek magamnak
  • Minden nap vezetem a kalória-edzés naplómat
  • rendet fogok tartani és nem fognak szana-szét heverni a cuccaim. Soha tÖbbet :)
  • bövítem kreatív tevékenységeim listáját - jelenleg csak ezt a kis fostos blogot tudom ide sorolni. Ez nem állapot! Meg kell cselekedni, amit megkövetel a haza! (Ebben benne foglaltatik az is, hogy többet fogok a blogra írni)
  • Munkahelyet váltok - keressek legalább 35%-kal többet a jelenlegi fizetésemnél és lehetöleg álmaim melója legyen :)

Errôl jut eszembe egy másik ok, ami miatt nem túl szimpi eddig 2012: voltam interjún az ...(dobpergés) Hugo Bossnál!!! Olyan hihetelenül beleéltem magam, de végülis nem engem választottak és ráadásul egy olyan hülyeség miatt, hogy szétvet az ideg! A fizetés valamivel kevesebb lenne, mint amennyit most keresek...de hát kit érdekel, ha egyszer az van a belépö kártyádra vésve, hogy Hugo Boss??!! Szóval ez úszott.  Tiszta depis lettem....2012-es világvége gondolatok, nem kaptam meg az álom melót...mindjárt nekiesek egy müanyagkéssel az ereimnek :)

Térjünk vissza inkább a szent grálhoz:

  • Megtanulok salsázni
  • A kÖvetkezö karácsonyt mindenképp otthon töltöm, akárhová is sodorjon közben az élet
  • Elutazom egy olyan helyre, ahol még nem jártam
  • Profi soför leszek (mármint nem másé)...már majdnem teljesen pro vagyok egyébként :)
  • opcionális - azaz per pillanat nincs ütös ötletem, ezért a 12. pontot fenntartom valami érdemleges számára, ami menet közben jön.

Mára ennyi. 

Üdvözlettel:

mára-sok-szar-jött-össze-de-azért-pozitívan-a-jövöbe-nézÖ...

Judit

A bejegyzés trackback címe:

https://hastalavistababy.blog.hu/api/trackback/id/tr353535744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása